Website: prjcts.be
Mijn naam is Sebastien Vanblaere.
Ik ben leerkracht aan de "Kunsthumaniora Sint-Lucas" in Gent .
In 1992 werd mijn jeugd plots en definitief stopgezet door twee hersentumoren.
Lange periodes van bestraling en revalidatie hebben de tumoren doen verdwijnen, maar ze hebben tegelijk wel heel erg veel schade aangericht.
Dertig jaar later merk ik dat ik - traag en weerbarstig - een aantal strategieën heb ontwikkeld, waarvan ik graag al vroeger kennis had gehad.
In 2017 werden mijn paradigma’s weer door elkaar gehaald door een reeks herseninfarcten. Ik kan nu bij momenten mij eigen handtekening niet meer zetten en ik ben zo mogelijk nog "lomper" geworden. ;)
Bent je zelf ook op zoek naar antwoorden? Of heb je zelf ook iets ervaren waarvan dat het waard is om te delen?
Laat hier dan gerust je moment achter!
Ik vermoed dat er onwaarschijnlijk veel informatie onder ons is, die heel erg relevant kan zijn voor anderen!
En dus vandaar deze website...
Voorlopig nog geen reacties...